Gott och Blandat

Av världens gulligaste kille så fick jag världens finaste blommor! Jag älskar dig mest av allt kalle!
Igår så vart det en ganska jobbig jobb dag, med migrän och feber. Känner att jag har lite skallebang kvar, men jag är ju ledig idag så det känns inte så himla farligt. Dock så är det ju ingen sol framme. Så jag undrar vad jag ska hitta på, åka en sväng till Elin kanske och titta på hennes hus som dom håller på att bygga på :) 



Här om dagarna, i söndags kanske det var. 
Så började jag rumstera om i Kalles rum, Han tyckte mest bara att det var jobbigt för att han inte kunde titta på tven. :P Men efter en smart lösning utav mig så blev det kanon. Rummet är om mublerat och det blev faktiskt himla mycke större och rackarns mycke mysigare :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0