Semester

Alltså det känns ju som att man är tjejen med mest tur just nu, fick en veckas semester denna sommar och den veckan börjar med strålande sol. Vill inte påstå att det har varit så mycket sol i sommar. Så jag lever och mår kan man säga, har spenderat hela veckan ute.

Sen har jag lite sorliga nyheter också.. pärlan Berit är nu såld till Åsele, så jag hoppas att hon får ett bra liv där. Sen så ska väl jag och Kalle ta första steget in i ett "vuxet förhållande" haha vi ska köpa en Caddy tillsammans.. inte min drömbil men den lär bli bra till vårat behov av bil. Då kan Kalle lasta skotern på flaket i stället för att dra med sig släpvagn och jag kan bila med den till och från jobbet :)
Idag är Kalle lilla hemma från jobbet med en himlarns förkylning, hoppas inte att jag också åker på den... 
Så hans dag blir nog att ligga i sängen och titta på film medans jag tänkte steka på altan ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0