Kittelfjäll, Borkan

Sitter nu i stugan i Kittelfjäll. Vi har nyss tryckt i oss god mat och har nu tagit mig en kall i soffan. Grabbarna är ute och skruvar skoter och jag njuter utav värmen från ve spisen. Har varit en fartfylld dag, det är sjukt mycket folk här i Kittel för att vara nyår. Brukar på sin höjd vara några stugor som lyser upp men nu tror jag att alla lampor i allas stugor lyser, bilar och skotrar överallt. Imorgon så hoppas jag att det blir att fara och köra en sväng, har varit så dåligt väder här dom två dagar som vi varit här så det har mest bara varit fastkörningar runt stugan. Det blir ingen bild den här gången, så himla segt internet här så jag tror att jag får vänta ihjäl mig då :P Hare så bra ni som fortfarande läser denna blogg och Gott Nytt år på er! :) ska styra upp det här med bloggandet när jag har köpt mig en dator. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0