2012-06-19

Hejs svejs!
Som sagt så har jag lämnat in min dator till skolan, så den får jag aldrig mer se igen. så synd... hehe
Men saken är ju den att då har jag ingen stans att ha mina bilder. Förutom på Kalles dator och där har jag inga bildprogram och så måste jag fixa fram min kabel till kameran sattt jag kan lägga över dom. Så ni lär få nöja er med gamm bilder ett tag framöver. 

Snart är det mindsommar i alla fall, mycket som ska bestämmas och planeras. 
Våra planer är väl, om vi inte far på Norrbyskär så ska vi följa med MorsFars och Maria&Tomas till solbacken, En kamping med pool och hela köret. Från Torsdag till Söndag. Äta gott, dricka gott och bara ha det bäst. Bror min fyller år på Lördag och Karln min fyller 20 på Tisdag så det blir att fira båda två med tårta och mumma på Lördagen :) Tycker att det låter som en bra helg. Enda nackdelen med det är väl att jag och Kalle ska sova i 245an, ;) Fast det kanske blir mysigt och man viker ner alla säten och lägger dig en tjock madrass som man kan sova på.. Det blir nog bra :P 

Nu ska jag äta något sen bege mig till Carro. Hare så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0