Ensam hemma :p

Efter jag slutat jobba 17:30 idag så begav jag mig till Hummlids, Min kära sambo var med Kimpan i stan och hjälpte till med att bromsa hans 740. Mycket att göra så han hade inte riktigt tid för mig, :P stackarn som fick kliva upp typ tre inatt... 
Efter en kanon kväll i Hummlis så begav jag mig till Hörnsjö för att göra iordning nån mat till gubben och fixa nå varmvatten, (elda ni vet) hos vissa så måste man göra det, och just att få igång brasan är jag bäst på :o eller?? sitter där i högt 1 min sen tycker jag att det har tagit sig.. sedan går man ner efter en timme och inser att det tog sig aldrig :P haha fint fint. Men som sagt, hemma själv ganska så tråkigt. Hoppas att Kalleman dyker upp snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0