2012-05-14


Sitter vid Kalles föräldrars dator i Hörnsjö, och då hittade jag den här bilden på Kalle ifrån i sommras när dom var utomlands. Brun och jävlig.. (avis) Men på tal om utomlands så har Carina och Mats-Olov precis farit till Turkiet och blir borta en vecka, satan så skönt. Längtar tills slutet av sommaren när jag och Kalle har planerat att fara. Men i alla fall, eftersom att dom är borta denna vecka så ska vi bo i Hörnsjö, satt vi kan ta han om alla hundar, katten Alvar osv.. Ganska sjukt, vi har ett helt stort hus för oss själva. Och ett garage där jag kan gissa att Kalle kommer att spendera mycket tid denna vecka. Sen har vi ju då en diskmaskin, så vi behöver inte handdiska som hemma i stan, vi måste dock elda massa för att få varmvatten.. men annars kan det nog inte bli bättre, dom fyllde kylen full med mat åt oss innan dom for och i morse när jag skulle till skolan så satte jag mig i en fulltankad bil. Underbart! :)

Nu ska jag pilla lite navelludd, och försöka få till deras "konstiga" tv som jag försökte mig på tidigare idag. Egentligen så tror jag att det är mig det är fel på, får fram bild och grejer men det går inte att byta kanal :P haha hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0