2012-05-21

Dagen började ganska lungt, klev upp för att följa med Kalle till hans jobb så att jag kunde ta med mig bilen hem igen. Gjorde mig klar i lugn och ro, tills jag fick ett panik sms av Tina. När hon förklarade att hon hade tagit fel buss och åkt till Sävar ist för Vännäs.. hahaha Så då fick man med sig en passagerare i morse. En sväng förbi Boströms, tanka och sedan Vännäs. Efter att ha jobbat igenom hela projektarbetet och fått det bedömt av Karin så blev det snabba ryck att ta sig till Nordmaling för att börja jobba. 
Jobb dagen gick himla bra, men folk kommer som i intervaller så det blir jätte intensivt och sedan blir det tvär lugnt ett tag, det känns ju inte riktigt som att man hinner göra något :p Fick jobba till fem och det är inte så vanligt att jag gör det så man var ganska slut i skallen när man satt sig i bilen för att köra in till stan. När man kom hem så hade älsklingen dukat bordet och stod i kalsonger och diskade ;) Det är min goding det! 
Kvällen har bjudit på god mat, smarrig efterrätt och massa mys i soffan. Blir snart att pallra sig till sängen för att ladda upp för en ny dag med jobb i morgon och sedan vidare till Vännäs för Truck utbildning. :) hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0