Hela dan varje dag

Jadu, man skriver inte många rader här inte. Första gången på länge man loggar in och helt plötsligt upptäcker att dom har gjort om hela sidan. Yesyes, hur fan hade ni tänkt att jag ska fatta hur man gör här nu då?!

I alla fall, så känns det mest bara som att jag jobbar hela tiden. Finns inte tid till att göra dom där små inläggen längre. Men dom mesta bilder och händelserna delar jag med mig utav på facebook :)

Har i alla fall packat ut allt som vi äger och har ifrån lägenheten.
Och hon som ska få hyra den i andra hand kommer nog hem till veckan så då blir det att skriva klart alla papper och sånt tråkigt göra. Och vart våran flytt bär av... det tänker jag hålla hemligt :p hihi

Ikväll så blir det mycket fart, kan nog inte riktigt skriva exakt vad vi ska göra. Men kul blir det, Och Kalle ska för första gången också vara med så det blir väl extra kul att titta på :) Sen blir det hem dusch och sedan bär det väl av till Carro och Trana för nå öl drickning. Var rätt så törstig igår så tjuvstartade lite (Erik också för den delen) Men det blir nog inte så svårt att få igång suget igen :p haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0